23:57 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صندوق پالایشی یکم

محاسبه آخرین ارزش روز و بازده سهام ۴ پالایشگاه بورسی در ETF دوم
نماد برتر- تعداد سهام و ارزش روز و بازده صندوق پالایشی یکم مربوط به باقیمانده سهام دولت در چهار پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تهران و تبریز تا ۱۴ آبان محاسبه شد.
وعده گشایش ETF پالایشی در هفته آینده/ افزایش تخفیف به خریداران رد شد
نماد برتر- معاون سازمان خصوصی‌سازی از گشایش نماد و آغاز معاملات صندوق پالایشی یکم در هفته آینده خبر داد و گفت: افزایش تخفیف به خریداران رد می شود.
افشای سود هزار میلیاردی سهامدار حقوقی‌ وابسته به دولت
نماد برتر-عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس با اشاره به خروج از زیان بسیاری از بانکهای ورشکسته بورسی و نمونه‌ای از تخلف شرکت حقوقی از اصلاح ساختار بورس خبر داد و گفت:مسئولانی و متخلفین مجازات می شوند.
وعده دارا سوم در زمان بلاتکلیفی پالایشی یکم!
نماد برتر- درحالی زمزمه های عرضه سومین صندوق سرمایه گذاری دولت به گوش می رسد که هنوز پالایشی یکم به پرتفوی خریداران این صندوق اضافه نشده و این موضوع با توجه به روزهای کاهشی شاخص بورس باعث شده خریداران بخشی از سرمایه خود را از دست بدهند.
دو دلیل عدم معامله سهام چهار پالایشگاه در ETF پالایشی
نماد برتر- مدیر امور ناشران سپرده گذاری مرکزی دو دلیل عدم معامله سهام چهار پالایشگاه در ETF پالایشی را تاکنون اعلام کرد.
درد بورس با اخبار مثبت ، گزارش ماهانه شرکتها و گلایه نمایندگان هم درمان نشد
نماد برتر- انتشار اخبار مثبتی مانند تکذیب افزایش نرخ سود سپرده ، لغو قیمت گذاری دستوری فولاد، گزارش ماهانه شرکت ها و و گلایه نمایندگان مجلس هم قادر به درمان درد سه ماه اخیر بورس نشد .
چرا سهام پالایشی یکم هنور قابل معامله نشده است؟
نماد برتر- مدیر امور ناشران شرکت سپرده گذاری مرکزی آخرین وضعیت سهام پالایشی یکم را تشریح کرد.
چرا سهام پالایشی یکم هنور قابل معامله نشده است؟
نماد برتر- مدیر امور ناشران شرکت سپرده گذاری مرکزی آخرین وضعیت سهام پالایشی یکم را تشریح کرد.
اتفاقاتی که امروز در بازار سهام میافتد
نماد برتر- سناریوهایی که برای معاملات امروز می‌توان همچنان مطرح کرد، به رویداد مهمی گره خورده که از دید فعالان بازار دورنمای بازار سهام را با یک دوگانگی مواجه کرده است.
پالایشی یکم چه زمانی قابل معامله می شود؟
نماد برتر- درحالی بیش از ۲۵ روز از پایان مهلت پذیره نویسی پالایشی یکم می گذرد که طبق قوانین، امکان معامله برای صندوق‌های ETF یک ماه بعد از پایان پذیره‌نویسی باید فراهم شود.
محاسبه آخرین ارزش روز و بازده سهام ۴ پالایشگاه بورسی در ETF دوم
نماد برتر- تعداد سهام و ارزش روز و بازده صندوق پالایشی یکم مربوط به باقیمانده سهام دولت در چهار پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تهران و تبریز تا ۲۳ مهر محاسبه شد.
عوامل افزایش سنگینی تقاضا + موضوع سوق دهنده تولید به سمت نابودی
نماد برتر- قائم مقام ایمیدرو از آغاز عملیات اجرایی نخستین طرح تولید کنسانتره مس با ظرفیت ۷۲ هزار تنی و به ارزش ۵۱ میلیون یورو در استان یزد در آینده نزدیک خبر داد.
آغاز معاملات «صندوق پالایشی یکم» از اوایل آبان‌
نماد برتر- مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: مطابق مقررات، یک ماه بعد از پایان پذیره‌نویسی باید امکان معامله برای صندوق‌های ETF فراهم شود، به همین دلیل به نظر می‌رسد از ابتدای آبان‌ماه شاهد بازگشایی نماد صندوق پالایشی یکم و انجام معاملات آن در بورس خواهیم بود.
منتظر رونق دوباره بورس باشیم؟
نماد برتر- درحالی بحث فروش سهام عدالت این روزها عامل اثرگذار در روند معاملات یاد میشود که برخی از بازگشت رونق به بورس خبر می‌دهند.
ارزش روز و بازده سهام ۴ پالایشگاه در ETF با افزایش سرمایه "شتران"
نماد برتر- تعداد سهام ، ارزش روز و بازدهی صندوق پالایشی مربوط به چهار پالایشگاه بورسی و با اعمال افزایش سرمایه ۷۰ درصدی "شتران" از سود انباشته و اندوخته محاسبه شد.